Dags för en nystart!

Hej och välkommna tillbaka till malinsdressyr! 
Hade tänkt att starta upp bloggen igen men då med ett annat upplägg. Upplägget jag tänkte ha är att detta ska vara min tränings och tävlings dagbok där jag delar med mig av hur jag lägger upp träningen och sedan skriver om hur de gått och vilka hästar som fått göra vad osv. Just nu har vi 3 hästar i träning varav 2 storhästar och 1 D-ponny. Tänkte skriva om hästarna i ett enskilt inlägg där jag berättar om deras svagheter kontra styrkor. 
 
Jag hoppas att detta ska hjälpa mig men samtidigt också få möjlighet att inspirera andra. Alltså kommer denna blogg bli mer som en dagbok som jag skriver i om hur det gått med träningen med mina hästar, ett ställe för mig att gå tillbaka och kolla i. Ska även försöka ta mer bilder på hästarna och även få till lite filmer under träningspassen.
 
Kul att vara tillbaka, nu ser jag framemot ett bra slut på 2017 och ett ännu bättre 2017! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0