Fin dag idag!

Hej, dagen idag har spenderats i stallet och med Sandra och Natalie. 
 
Dagen började med att jag och mamma åkte ut med Emil och mig till Natalie så red vi tillsammans och så gav Natalie mig lite tips, hon red även Emil så hon kunde hjälpa mig ännu bättre :) 
 
Emil var riktigt duktig, trots kor och hundar så skötte han sig otroligt bra och jag kunde rida koncentrerat och bra utan en massa störningar ;) 
 
När vi kom tillbaka hem till skulta så fick Emil ett bad men linimentschampo och sedan fick han gå ut och rulla sig ordentligt i hagen :)
 
Red även Louiz idag och han var också duktig och nu ska jag bara rida en gång till innan 3-årstestet! 
 
Eftermiddagen spenderades med Sandra och vi åkte och åt lunch och även glass på tretoppar, mysigt. Sedan tillbaka till stallet och så fixade jag maten sedan gick jag och Sandra på promenad med Cazilla och Emil, det var bra för Emil efter förmiddagens träningspass! Han fick även liniment på sina ben när han kom in och skulle äta. 
 
Sedan dess har jag bara varit hemma och duschat och ska snart äta hemgjorda hamburgare, ha en super kväll, imorgon drar jag till huvudstaden med pappa och Daniel :) 
 
Kramis!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0