Dagens ridpass 2015-05-10

Hej! 
Dagens ridpass med Emil gick bra idag med, red inte på dressyrbanan utan tog ett joggingpass i den andra delen av paddocken. Mycket skritt och trav blev det idag men även lite galopp i båda varven i fältsits och lågform. Han blev väldigt mjuk och fin i sidorna, super :) 
 
Har nästab varit i stallet hela dagen idag, kom till stallet vid 8,30 och släppte ut dem och gav dem hö och vatten. Mockade alla boxar och gjorde maten och sedan städade jag alla hyllor vid boxarna och tvättade även ut vattenkopparna riktigt ordentligt! Vid städingen kom det fram många små kompisar vissa större än andra... Spindlar.. Blä blä blä säger jag bara men nu är det gjort! 
 
Detta var min dag idag, kommer snart upp ett inlägg om hur hästarnas träningsschema för veckan ser ut, ha en bra kväll :) 
 
Bild från en av min och Emils första tävling 2011 
 
Detta är bild från första tävlingen, liten Malin ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0