Dagens lektion med Emil😍

GodkvĂ€ll alla lĂ€sare! 

TĂ€nkte berĂ€tta lite om dagens lektion med Emil som gick överförvĂ€ntans bra, red ute pĂ„ dressyrdtaketet vilket Ă€r bra trĂ€ning inför tĂ€vlingssĂ€songen! 

Red fram ca 30 min dÄ var det skritt, trav och galopp i bÄda varven pÄ fyrkanten, nÀr lektionen började ville Lena kolla av sÄ grunderna fungerade vilket de gjorde, skönt!
Efter de sĂ„ började vi göra delar ur LA:2 som jag ska tĂ€vla 30 maj, vi gjorde skĂ€nkelvikningarna som de Ă€r i programmet och Ă€ven den förvĂ€nda galoppen och det gick otroligt bra, han följde mig riktigt och koncentrerade sig pĂ„ det han skulle göra, riktigt nöjd 😀

Detta var dagens trĂ€ning, imorgon Ă„ker jag ut med Emil till Natalie wing och rider hos henne, mys! 

Godnatt och ha det sĂ„ bra😀🐮





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0