Inte fungerat att logga in på 2 dagar..!

Hej som rubriken lyder..! Sorry för det :) 

Tänkte skriva lite om vad jag gjort med hästarna de senaste dagarna. 

Red lektion med Emil i tisdags för Lena och det gick super bra! Han var riktigt din och lösgjord så vi jobbade mycket med ökningar, skolor och förvändgalopp i serpentiner, duktig ponny!! 👍🐴❤️ 

Igår var Emil ledig eftersom jag var sjuk, vilket jag är fortfarande :/ Men ställde iallafall upp Louiz på gången och borstade honom + klippte manen, han skötte sig utmärkt 😄😄 

Idag var det uteritt för Emils del, red ut med en kompis i stallet men Emil var otroligt pigg.. Hahaha! 
Han gick i passage de första 10 minuterna innan han ville skritta ordentligt, men fin var han min 17 år gamla ponny 😉😉😉🐴 
Roligt när han är pigg och framåt! 

Mamma har även ridit lektion på Ichac igår och han fick vilodag imorgon! 
Emil får ett ordentligt dressyrpass i ridhuset/paddocken imorgon så han blir av med lite energi👍👍

Hoppas ni har det bra, tänkte göra ett inlägg till senare vet dock inte vad det ska handla om än.. 😉 vi får se! 

Kramis!







Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Så tråkit när tekniken inte vill samarbeta :P
Kram

2015-02-19 @ 22:48:44
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0