Tja!

Hej bloggen! Det var längesen jag skrev nu. Har haft sjukt mucket i skolan med över 17 nationella prov och massa annat, men hästarna tränas som vanligt och allt går bra! 

Annars är mitt liv precis som vanligt, snart sommarlov och jag går ut 9:an, det är helt sjukt kan knappt tro det, det är super skönt men samtidigt super sorgligt.. Men snart är det en ny start på PS vilket kommer blir super kul! 

Som sagt så tränas hästarna precis som vanligt, inga speciella tävlingar på gång men ändå, träna är också kul! 
Emil är som vanligt men går bättre och bättre, Ichac tränas mer än någonsin vilket är super kul, och Louiz bara lever livet och växer, ham är ute i hagen väldigt mycket så han är hel nöjd. 

Imorgon ska jag ut till kära Linnea och sova där, det ska bli underbart och få komma till en riktig gård och bara leva livet på bästa sätt med alla hästarna, katterna och hundarna, gissar att vi ska träna häst också vilket jag diggar stort :)

Ska försöka komma på något roligt  inlägg men vi får se, ha det gött så länge, puss!
bild på mig och Amanda från dagens uteritt ❤️

Louiz SWB ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0