Info om Louiz SWB ❤️

Hej tänkte skriva ett inlägg om min unghäst Louiz SWB.

Louiz SWB är ett svenska halvblod som är född 2012. Han är efter Zuidenwind och morfar är Bellini. Louiz är en svettfux men brun/svart man och svans med bläs och 4 vita strumpor. Jag har ägt  honom sedan han endast var 3 månader men vi fick hem honom drygt 3 månader senare. 

När han flyttade till oss så flyttade han ut till min bästa kompis stall där han fick 3 andra hingst kompisar och han bodde ute i Grimeton i nästan exakt 1 år. Efter det så flyttade han till skultagården där våra andra hästar står, ham blev även kastererd lagom till flytten. 

Snart är det dax att börja rida in honom, det skall vi förmodligem göra själva med hjälp av min tränare Lena Holgersson, men först är det en skön sommar att se fram emot.  

Louiz är en genom snäll häst som aldrig skulle göra något för att vara dum, han är nästan som en liten hund. Jag hoppas att vi har flera roliga år tillsammans! 

Detta var lite information om min lilla unghäst hoppas det var intressant att läsa, kommentera gärna frågor om honom eller något annat! :)










Louis SWB❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0