Haft problem med inloggningen!

Hej!
Jag har haft problem med att logga in här på blogg.se det har inte funkat, har försökt varje dag men har inte kommit in med idag funkade de!
Men nu hoppas jag att det ska fungera så jag kan blogga :)
 
Men idag så är det löshoppning på schemat, så det är Louiz och Ichac som ska vara med.
och igår så red jag Emil på kandaret och vi filmade så ska sätta ihop en film på Imovie som jag ska försöka ladda upp här på bloggen sen!
 
Vi filmade även Louiz första löshoppning någonsin för 2 veckor sen som jag också tänkte lägga upp sen :)
 
Men nu ska jag snart åka till stallet och göra iordning för löshoppningen, skriver hur det gick senare, och det blir även gymmet idag också!
 
Puss & kram :)
Fina Louiz SWB 4 månader gammal
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0