I'm back!

Sorry för världens sämsta update det senaste... 
Inte haft lust i överhuvudtaget vet inte varför, men nu så är jag tillbaka!:) 

Idag har skolan varit sådär, friidrotts dag. På vallen i storm och ösregn.. Så fick sluta 10:20 idag och då åkte jag upp och mockade stallet och tog in hästarna och bytte täcke för dom var genom blöta....:/ 

Sedan hem och vila och sedan tillbaka till stallet och rida programridning, gick bättre än vad jag trodde! Red LA:1 som jag ska tävla i lag finalen, fick 63.092 %, nöjd!:) 
Sedan fikade jag med lagkompisarna och sen red ett pass på Ichac, han var riktigt duktig faktiskt!!:) 
Fin häst är han <3 

Nu ska jag sova och imorgon väntar skolan och nya pass med mina fina hästar! :)

Ha det bra så hörs vi imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0