Dagen med skola och stall :)

Hej! 
Dagen har bestått av skola och stall, rätt chill i skolan började med musik,bild,franska, matte och läxhjälp. Sedan åkte jag upp till stallet i ösregn och tog in mina killar, mockade hos Emil och fixade kraftfoderet. 
Sedan hämtade pappa mig så åkte vi till Louiz, gick hans dagliga promenad idag på ungefär 30-40 min :) 
Och imorgon ska han få gå ut i en liten hage för första gången på ungefär 10 veckor! 
Så ska försöka ta lite kort så ni får se hur det gick! 
Men lite nervös måste jag säga så han ska ha på sig skydd runt om för vill absolut inte riskera något mer nu.. 

Men på promenaden var han duktig, han får ju sina ryck och är VÄLDIGT pigg och man märker att han börjar bli frisk. 
Men dom senaste dagarna har han fått lite saker som mamma handlat, ett regntäcke, hagskydd runt om, nyponpulver, mineralgodis tror de va det :) 

Det blev ingen ridning idag utan la all tid på louiz idag, men imorgon ska jag träna Emil och Ichac om jag hinner med båda + att louiz skall tas hand om och ut i hagen! 

Men ha det grymt och kommentera och sprid bloggen! 
Ha de gött! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0