Tjaaaa

Hejsan!
Denna dagen började med att jag vaknade i stallet och åt frukost, släppte ut hästarna, gav dom Hö och sedan gjorde jag stallet, mockade och fixade maten. 
Efter de så red jag och mamma, Emil var super idag.. Vilken ponny jag har! 
Han var super fin och gick som en kung, hoppas det är lika bra imorgon! 
Efter stallet så åkte vi ut till Louiz och gick en promenad i skogen på 30 min, även han var super dukig! 
Sedan en snabbis till gekås och köpte saltstenar och mineraler och sedan hem till tv:en, nu ligger jag i min säng och är jätte trött så nu ska jag sova, imorgon blir det träna häst och middag på kvällen, trevligt! 

Ha de super, puss & hej ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0