Segt att blogga!

Hej, har inte riktigt motivationen att blogga, har lixom inte lust att gå in på bloggappen och skriva ett inlägg..
Men jag hoppas att det fixar sig snart så att motivationen kommer tillbaka!

Skolan var iallafall bra, hemkunskap hela förmiddagen och sen slutade jag vid 12, då åkte jag hem chillande en stund sen stallet, tog av dom täckerna och så skrittade ut en sväng på Emil sen fick han gå ut till Ichac igen utan täcke!
Och fixade såklart hela stallet + 2 andra hästar :)
Nu ligger jag hemma och vilar i sängen blir till stallet igen sen för fodring!

Och imorgon blir det hem till linnea, mer om det senare! <3
Puss och hej och hoppas ni läser hela inlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0