Dagen då! :)

Hej!
Dagen började vid 7 då min klocka ringde..!
Sedan var det upp och fixa mig och äta för att sedan gå till skolan och ha engelska,klassråd,bild,PA och idrott..!
Tisdagar är våran långa dag :/
Men efter skolan vid halv 4 så åkte jag till stallet, mamma hade redan mockat så det var bara för mig fixa maten och ta in dom.
Sedan var det snabbt hem igen och vid kvart över 4 så började jag plugga till mina prov imorgon i sv/so och musik och det är det jag har gjort ända sen dess, alltså nästan 5,5 h...
Jätte drygt så nu ska jag bara läsa ett kapitel till sen blir det sova!

Detta var min dag så nu ska jag läsa det sista och sen lägga mig med låtarna som vi ska öva in till imorgon!

Men imorgon blir det en mycket roligare eftermiddag, ska inte ens nudda en skolbok då!
Hahah!

Skriver imorgon i skolan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0