Sämst uppdatering!

Förlåt för så dålig uppdatering!
Har suttit sammanlagt 4 timmar med min grammatik som jag ska ha prov på imorgon, precis ätit lite flingor och kom hem från stallet vid 9, red inte pluggade svenska medans mamma red ist..

Imorgon blir det ridning igen och lektion på torsdag :)

Och min bästis har färgat sitt hår!
Typ mörk rött brunt, jätte konstigt att se henne i mörkt hår ist för blont..!

I helgen blir det Linnéa och vi ska ner till Halmstad travbana och mäta Linnéa Shettis Sweet Shakira, hon ska slutmätas...! Spännande!

Men nu ska jag snabbt in i duschen och sen repetera lite svenska och sen sova!

Bild på min gulliga hund ;)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0