Dagen :)

Hej! 
Denna dagen har varit bra :) 
Dagens börjde med stallet ingen ridnig pgr av min rygg.. Sedan hem och chilla för att sedan åka på massage hos Emma, så underbart, ska dit nästa helg också! :) 
Och sen åkte vi ut till linnea, och då frågade Linnea om jag kunde hjälpa henne och träna häst så vi red barbacka på ängen, jag red på Mimmi och då red jag lite serpentiner och galoppfattningar, eftersom hon är ett travruss så är hon inte tränad som en ridponny så hon kan inte sidförande skänkel eller galoppskänkel så det blir lite svårare då, men i skritten blev hon tillslut världigt fin! :) 
 
Nu sitter jag i soffan med pappas mac och ska kolla på Fångarna på Fortet! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0