Vilken dag...

Herregud vilken dag!
Allt börjar med en helt vanlig morgon då jag och mamma skulle åka till stallet och släppa ut och rida, men då ringer Linnea gråtandes som skulle tävlar på Vaggeryd idag att Ronny, en av deras föl är sjuk och är kanske tvungna att åka till Helsingborg djursjukhus och så frågade hon om min pappa kunde köra henne och mig till Vaggeryd men han var inte hemma och det var försent..
Så det slutade med att Linneas föräldrar åkte med Nettan och Ronny till Helsingborg och Linnea stannade hemma ensam..
Så då ringer jag och säger att jag och mamma kommer ut och hämtar henne så får hon vara med oss idag så att hon slipper vara ensam!
Så så åkte vi till stallet och jag och Linnea hade en awesome uteritt på Emil och Ichac, super kul och det fick Linnea på lite andra tankar, sedan efter ridningen så åkte vi till tretoppar och år glass, super gott!
Och sedan vidare på släcktkalas, trevligt och Linnea följe då med dit, sedan åkte vi och lämnade henne igen och då var klockan ungefär 17:30-17:45 och så slutade den delen av dagen...
Men på kvällen var det bra mat och Wallander på tv.

Men måste bara skriva att Ronny (fölet) mådde bättre när dom kom fram till Helsingborg men han är kvar där till imorgon iallafall men dom har tagit blodprov så dom får nog reda på svaret imorgon om vad det kan ha varit!

Nu ska jag sova och hoppas att morgondagen är som vanligt.!

Ha de super och hoppas ni orkade läsa allt, har skrivit allt på mobilen, jobbigt!

Puss o Hej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0