Sommarlov dag 8 - Midsommar!

Hej :D
Idag är det midsommar och den dagen har varit bra och väldigt lugn :)
Började med stallet och ett härligt dressyrpass på min älskade ponny, och mamma red Ichac :)
Sedan fixa hela stallet, mocka och fixa maten + sopning av hela stallet...
Sedan medans vi väntade på att hästarna skulle gå in så åkte vi till donken och tog varsin liten glass och kaffe + att jag fick en cheeseburgare ;)

Sen hem och ha sen lunch med midsommar mat och sedan 5-kamp som pappa såklart vann..
Men jag kom iallafall 2:a, och mamma kom sist ;)
Hihi!
Och sedan kvällsmat och tv och nu sängen för att sova och ladda upp inför morgondagens ridpass på morgonen/förmiddagen :)

Hörs imorgon hoppas ni haft en bra dag :D

Mina älskade hästar på bilder nedan!
Emil, Ichac & Louiz <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0