Sommarlov dag 5!

Hej!
Denna dagen har varit bra med sovmorgon och kompisar + stallet :) 
 
Började med sovmorgon och pannkakor till frukost och sedan vid 1 så träffade jag Emelie.k och hennes lillasyter och hennes kompis på simstadion så var vi där till ungefär kl 4, roligt va det! 
Och efter det till stallet och mocka, kolla på lektion, fixa maten och sen longera Emil pgr av mitt ben! 
 
Han var riktigt snäll, ham sprang och bockade och så han tyckte det var riktigt kul att springa fritt och utan ryttare! 
Han blev genom svett så jag tvättade honom med Linimentschampoo och liniment på senor och knän :) 
 
Min fina ponny ! 
 
Och nu håller jag också på att redigera en video :) 
 
Ha det bra :D <3
 
Och imorgon blir det Liseberg med världens bästa Felcia hennes blogg:  http://feliciaholmqviist.blogg.se/ ! 
SUPER KUL SKA DE BLI! 
HAHHA, inte varit på Liseberg på flera år så.... TAGGGA!!! :D 
Uppdatering imorgon där ifrån! :) <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0