Sommarlov dag 4!

Hej! 
Denna dagen har bestått utan hästar och ännu mer hästar! 
Börjar med att jag åker till stallet och fixar allt sen hem till Linnea och då gick vi ut och körde Mimmi och Shakira vilket gick bra, sen så red vi Lucifer och Modesty gick också bra förutom att Lucifer sparka mig för att Modety kom lite nära när Linnea stanna och jag inte hann stanna så sparkade han mot Modesty men träffade mig... Kunde inte röra mitt ben så Linneas mamma fick hjälpa mig av så la vi en blöt kall handduk över benet så satt jag så en tag.. 
Svinont gjorde det... Jävla häst säger jag bara! 
Men Modesty var iallafall underbar den delen av ridpasset som vi travade, för vi skrittade hela vägen hem efter sparken.. 
Men som sagt så var Modesty super snäll och underbar! :) 
 
Så det blev tyvärr ingen ridning på Emil igår och så.... :/ 
Men jag hjälpte iallafall mamma lite när hon red och det gick super :D 

Så detta var min dag! 
 
Skriver från pappas dator så tyvärr inga bilder! :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0