Sommarlov dag 14

Hej!
Idag har jag vaknat hos Linnea och vi har varit ute och skrittat mina hästar barbacka och sen så red vi Lucifer och Mimmi i paddocken, gick bra för mig och Mimmi!
Hoppade Mimmi ett litet hinder vilket gick bra sen red jag lite vanligt mycket galopp fattningar, hon börjar faktiskt fatta galoppskänkeln!:)
Sen så var det dax för Shakira och Modesty, Linnea körde Shakira och jag red Modesty, hon gick väldigt bra även att jag var tvungen att hålla in henne vilket var ganska jobbigt för armana!
Men hon var jätte duktigt ändå!:)
Sen så var det dax att åka hem och chilla och så la jag mig kl 8, helt underbart måste jag säga!

Aka det se denna dagen ;)
Ha de awsome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0