Sommarlov dag 12

Hej, denna dagen började med lite sovmorgon, gick upp vid 9 och kollade lite på tv och åt frukost, sedan fixade jag mig och åkte till stallet och var där vid 11, det var en familj där som skulle kolla på Romeo (karros ponny) eftersom han är till salu!
Efter dom hade åkt hem vid typ halv 1 så mockade jag och karro våra 3 boxar på typ 7 min!
Haha och sen tog vi moppen till donken, STANDARD!
Heehehe!
Sedan var det dax att börja fixa iordning hästarna eftersom både jag och mamma skulle rida Dressyrlektion för Lena Holgersson, så jag borstade Ichac och tog fram alla grejer till mamma för hon red lektion precis efter mig :)
Men lektionen gick iallafall superduper bra!
Jätte kul va det!:)
Mer i ett annat inlägg!
Efter stallet så tog jag och mamma varsin glass på tretoppar, bra slut på dagen!

Ha en bra dag så hörs vi snart!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0