Sommarlov dag 10!

Hej!
Denna dagen började som de andra med stallet och ett dressyrpass i ridhuset!
Idag var han bättre, gjorde skänkelvikningarna riktigt fint :)
Gjorde även lite öppna/sluta och dem förvända galoppen i LA:1 :p
Gick bra!
Sedan skulle dom bada, som efter varje ridpass med linimentshampo och då började det såklart ösregna, det var som att stå i en dusch men jag gav mig inte så både jag och hästarna var pissblöta när vi var klara...;)
Hihi!
Sedan gjorde jag och mamma stallet och sen hem och chilla, såg film och låg ute i solen en stund :)
Sedan åkte vi till hästarna och tog in dom och gick en sväng med efter en stund fick Emil världens damp så vi vände innan jag ramlade av ( red Barbacka i bara jeans)
Så det var säkrast, sen så åkte vi hem och då var de kväll, sitter nu och kollar på Wallander men det är slut strax och då blir det sängen :)
Imorgon är det sovmorgon :p
Ha de bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0