Modesty Scott :) <3

Hej! 
Idag har jag varit ute hos Linnea och Louiz, han växer...! 
Men Linnea hade iallafall en annan kompis där så jag va ute i stallet, red faktiskt en av deras travare själv ut i skogen och så. 
Riktigt kul va det, den hästen är underbar! 
MODESTY SCOTT <3<3<3<3
 
började med att skritta fram sedan efter ungefär 7-10 min så började jag trava lite lätt och sen var det kört... Jag var fast i det och det var super kul så det slutatde med att jag travade hela riden utom i nerförbackarna! 
 
Sådan känsla när det går så sjukt fort, obeskrivlig känsla! 
Hon var riktigt mysig och snäll på våran uteritt/träning, skönt att rida iväg ensam med henne :) 
 
Men Modesty är ett sto som är född 2008-05-02 hemma hos familjen Djupdahl/Bertilsson :) 
e: Orlando Vici (FR) 
u: Kära Felicia 
 
Super trevlig häst och jag är redan fäst vid henne! 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0