Sommarlov dag 35

Hej!
Sovmorgon va det som gällde imorse, skönt!
Så vid 10 gick jag upp och åt frukost och kolade på en film, Tobbe Larsson gästar Jan Brink!
Jätte bra film, kul att se hur dom riktigt duktiga ryttarna tränar i vardagen :)
 
Men sen så var det dax att fixa ordning sig och fixa några ärenden och sen hem och byta om och vidare till stallet, jag och mamma hjälptes åt att mocka, fixa vatten hinkarna och blanda kraftfoder. Sedan så red jag, Madelaine, Linnea & mamma ut en lång runda i skogen, underbart!
Vi var ute i 1 och en halv timme! Men som sagt... Underbar tur i dom fina skogarna!
 
Efter det så tog vi av sakerna, Emil och Ichac fick linimnet på senor och knän och Emil blev också stretchad!
Och sen fick dom gå ut i hagen igen med flugtäcken.
 
 
Och nu är jag hemma och sitter vid datorn och snart blir det mat och tv :)
 
Men imorgon bär det av till Kalmar med bästis på travtävling!
AWSOME!
Mer i ett annat inlägg :D
 
Ha de bra så hörs vi :D
Jag och Emil 2011
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0