Sommarlov dag 26 & 27

Hej dessa dagar har spenderats i Falsterbo!
Måste bara säga att det är underbart där nere!
Har bara kollat på dressyren, hahahh inte ens varit uppe på hoppläktarn, hahah som sagt då inte sätt ett ända hoppekipage men ungefär 80-85 dressyrekipage på 2 dagar!!
JAG ÄR EN NÖRD INOM DETTA JAG VET!
Men super helg har det varit och väldigt roligt att se 5-6 åringarna och dom var riktigt fina!
Och såklart är det superkul att se ponnyerna, speciellt finalen idag då dom red sin egen kür!
Inte köpt något speciellt en luva till Emil, ska se om det blir någon skillnad med hans spändhet!
Och så köpte jag ett hårnät, en annan sorts hårnät, ett par tävlings örhängen och några fina snoddar man kan ha runt donuten, ska se om jag får ihop något fint imorgon! :)

Men det har iallafall varit jätte kul och lärorikt och sen så var jag och mamma ute och åt igår och bodde på hotell, Scandic Trinageln!

Nu ska jag sova imorgon blir det ridning och linnea kommer förmodligen hit på morgonen :D

Och idag när vi var nere hos Louiz hade han ett äckligt sår på ena frambenet, det var varigt och sånt, så vi tog upp honom till stallet så hjälpte Christer oss att tvätta det, han tyckte inte om det så han försökte ställa sig på bakbenen och sånt, men det tvättades iallafall med jodepax och sen fick han en salva och vaselin nedanför såret :)
Men det var inte så farligt som vi trodde så han är nere på betet igen men han ska upp imorgon och fixa det igen :)

Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0