Sommarlov dag 23

Hej!
Idag har jag varit dukig!
Varit på skulta och hämtat pengar, lämnar ut inbjudningar och så har jag tränat 3 hästar, Emil, Ichac & Modesty!
Gick super med alla 3 :D

Emil: red ett lite lättare dressyrpass i paddocken, kändes riktigt fin, fast något spänd. Travade mycket med mycket tempo och i höger galoppen kändes han super, riktigt mjuk och fin!

Ichac: han fick klättra idag, gick upp och ner 4 gånger för klätterbacken, och så travade jag lite på vägarna där :)
Han var riktigt duktig, lyssnade på mig och trampade på ordentligt i den branta backen, bra för rumpmusklerna!!

Modesty: Red snabb jobb, den vanliga rundan, linnea red med lusse också.
Men modesty var riktigt duktig och sprang på riktigt fint på raksträckorna där man kan öka tempot lite, super kul!


Duktiga hästar och en trött Malin efter 3 olika träningspass!

Imorgon ska jag och mamma rida på morgonen, blir antingen klättra eller dressyr i paddocken :)

Ha de bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0