Sommarlov dag 19

Hej dagen har spenderats i Göteborg med mamma och pappa!
Gått i lite affärer, ätit och hämtat ut min iPhone, fick en helt ny, awsome!
Så nu har jag en helt ny IPhone 4s vit!:D

Aja, sen åkte vi till stallet och så skulle vi rida men Ichac hade tappat en sko!!!
Men jag hittade skon i hagen så Christer slog på den igen, men han var fortfarande öm i hoven så mamma gick bara med honom, men vi gick iallafall ner till paddocken hemma hos Gill gick super för mig att rida, riktigt rolig va det, första gången i den paddocken med massa får jämte, men han skötte sig super och det var roligt att rida, imorgon blir det ett pass till i paddocken :)

Ha det bra :*
Hörs!
Som i förra inlägget kommentera vad ni vill läsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0