Sommarlov dag 18!

Hej!
Idag så var det sovmorgon till ungefär halv 10 sen upp och äta frukost och fixa oss och sen åkte jag och mamma ut till Linnea och tog in Louiz och dom andra så dom fick träffas alltså Emil & Ichac, kul va det, Louiz betedde sig väldigt hingstigt men jaja. 
Louiz fick gå in eftersom Kenneth skulle komma och verka honom och samtidigt sko Emil och Ichac :) 
Han var super duktigt, alla hovarna blev klippta och raspade och allt man gör, super duktigt va han! :) 
Och nu har han bara ungefär 2,5 månad kvar som hingst sen blir han valack! 
 
Sen så efter dom skots så fikade vi tillsammans med Linnea, Christer och Kenneth och sedan så åkte jag, Linnea och Mamma en sväng till gekås! 
Det blev ett par dressyrskydd till Emil, en ridtröja, träningsbyxor, hästgodis, ridskor, ridstrumpor, hovolja m.m :) 
 
Blev ingen ridning idag för dom fick nya skor så imorgon blir det ridning, tror det blir både dressyr och klättring! :) 
 
 
Har inget mer att skriva så vi hörs imorgon! 
 
KOMMENTERA VAD NI VILL LÄSA SÅ JAG KAN GÖRA ROLIGA INLÄGG :D 
 
Jag & Älskade Teglovnens Emil 2011 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0