NM-KVAL I KALMAR!

Hej!
Tänkte bara säga att jag och Linnea och hennes mamma drar till kalmar imorgon för att Linnea ska köra NM-KVAL, kommer blir superkul!
 
Och Linnea har en väldig stor
 
 
chans att vinna, hon är tippad 1:a och hon har den snabbaste shettien så det kommer gå superduper och hon kommer vinna!
Och då blir det final på Solvalla, helt sjukt, stolt bästis och hästskötare här! :D
 
Kommer bli awsome, ska försöka uppdatera så mycket jag kan men kommer ha lite att göra och så kommer jag vara nervös samtidigt så!
 
Men nu ska jag packa lite! 
 
Så tagga 5 timmars bilresa imorgon enkel väg!
 
Ha de bäst så hörs vi :D <3
 
 
Fina Sweet Shakira <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0