Dagens ridning!:)

Hej!
Första ridpasset på Emil på mer än 1 vecka!
Super pigg ponny, men inte ett dugg stel!:)
Kändes grymt skönt att han var så mjuk, dock lite små jobbigt med en så pigg Emil, räcker med det vanliga ;)
Men red iallafall mest på volten, bara lättridning och fältsits i galoppen, rätade ut honom några gånger på rakspår och sen tillbaka till volten.
Red ungefär 35 min, räckte :)

Sedan hjälptes jag och mamma år att longera Ichac, han ska longeras imorgon oxå, sätter mig inte på honom innan han är lugn ;)

Sedan var vi ute en sväng hos Louiz, dom fick sin mat precis så stod bara vi boxen och så och myste lite :)

Och idag efter skolan så stack jag och David till Friskis & Svettis och kollade hur det såg ut där och så, ska börja träna där med honom :D
Sedan stod vi utanför mitt hus och snackade ett tag, sedan skulle jag till stallet, rolig lite pratstund :)

Ha de bra och sov gott, och Emils outfit på bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0