Dagens lektion med Emil !

Hej! 
Dagens lektion med Emil gick superduper! 
Känner verkligen att jag börjar få fatt på detta nu och försöker få det bättre! 
 
Började iallafall på volten i alla gångarter, men hade ridit fram såpass bra så han bvar ganska lösgjord redan då, men red som vanligt mycket på volten att han ska bli riktigt lösgjord i innersidan samtidigt som han går fram ordentligt och inte går sidvärts på volten. 
Men sedan kom jag också ut på spåret och jobbade honom på raka lite längre sträckor och det gick ganska bra, han var väldigt spänd i vissa tillfällen men det löste sig!
 
Så i slutet när jag red lätt så var han så mjuk som en kokt spagetti så rikitg fin! 

Min fina älskade Teglovnens Emil <3<3<3<3<3<3<3 
 
ha det bra så hörs vi och detta var dagens lektion ! :D
 
SAKNAR ATT TÄVLA! 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Superfin blogg! Allt bra? (:

2013-03-01 @ 07:58:24
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0