Trevlig dag!

Hej! 
Jag har haft en mysig och trevlig dag med syster vi har kollat på film och julbakat, kul! 
Efter detta så fixade jag stallet, mockade, gjorde maten och sopade, gjorde sedan iordning Louiz, tog lindor och boots på frambenen och hans vanliga skydd bak! 
Longerade honom i ridhuset i 20 min ungefär, duktiga diamant ❤️❤️ 
Så imorgon får louiz vila och de andra skall ut, har inte riktgt bestämt än men ska planera veckan strax! 
Detta har varit min dag och imorgon är det skola igen, 2 viktiga inlämningar och 1 redovisning!! Jobba hårt nu innan jul :) 
Så snart blir det mat och dusch och skriva lite på mitt NO arbete ❤️ 
Ha en super kväll så hörs vi, puss ❤️❤️ 

Bild på mig och min snygga mamma ❤️❤️ 


Kommentarer
Postat av: Pia

Tack 😉❤️

2013-12-15 @ 09:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0