R.I.P Sweet Shakira ❤️

Hej! 
Nu tänkte jag skriva lite kort om fina lilla Shakira som tyvärr var tvungen att avlivas för lite mer än 1 vecka sen. 
Lilla Shakira råkade ut för något fruktansvärt då något i henne bara brast och det inte fanns något att göra för att rädda henne. Så otroligt hemskt, älskade den ponnyn otroligt mycket och det är så svårt att verkligen förstå vad som har hänt, helt ofattbart. 
Men somsagt det fanns inget att göra hon mådde så otroligt dåligt så det var det ända rätta. Men det för så ont inom mig att skriva detta men det finns inte några tårar kvar att gråta ut och jag skriver detta till min älskade bästis som måste uppleva detta, det skall ingen behöva göra. Så Linnea, vet att det här har varit så sjukt jobbigt för dig men du vet att jag alltid står vid din sida i alla lägen, jag älskar dig och det här menar jag verkligen, detta har varit en väldigt jobbig tid för både dig och din familj så detta är till er alla tre, ni är som min andra familj och jag älskar er alla, så hoppas ni läser detta, puss så ses vi snart ❤️❤️ 
Så vila i frid världens finaste, coolaste, underbaraste Shettis du finns alltid i våra hjärtan, Sweet Shakira ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0