Sommarlov dag 61

Hej, även idag började dagen med kyrkan och prova kåpor till konfirmationen, fint!

Sedan så åkte jag hem och chillade/sov och då kom Linnéa en Stund för hennes mamma skulle göra några ärenden och sen skulle jag åka med dom hem :)

Fixade lite med hästarna och nu ska dom faktiskt ha på sig sina regntäcken för nu börjar det bli kallare och så, sedan hade vi lite middag hemma hos dom för Madeleine fyller år idag så det blev en liten middag, jag, mamma, belinda, Madeleine, Christer, Henrik & Linnéa, trevligt!

Sedan var det att åka moppe hem och nu kollar jag morden i midsommer och precis duschat mig och hunden!

Ha en skön kväll så hörs vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0