Sommarlov dag 58 & 59

Hej igår så vaknade jag i Borås och då var de dax att packa ihop allt, tältet och sånt.
Sedan va det dax att åka hem igen, åkte direkt till stallet och fikade och gjorde hela stallet själv, blev ingen ridning det var ganska sent och jag var trött!
Sedan var det hem och duscha och sova i min egen säng!

Och idag så var det upp tidigt för skulle in till stan och till kyrkan vid 9 och sen efter de hem igen och Chilla och sedan Vidare till stallet och jag skulle ridit men vi fick annat att göra!

3 unghingstar ska åka till Frankrike på träning imorgon så jag och Linnéa tvättad, borstade och fotade dom, fina blev dom!
Men väldigt sorgligt att dom åker imorgon... :(

Och så tog jag in mina hästar och borstade dom ordentligt och så :)

Aja, men va inte hemma förrän ungefär halv 9!

Har även städat och packat allt i mitt rum i stugan för imorgon så flyttar jag in till staden igen, underbart!!

Men vi hörs imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0