Sommarlov dag 56

Hej!
Denna dagen började med sovmorgon, skönt!
Sedan var det äta och duscha innan jag skulle till kyrkan på konfaläsning i 3 timmar....
 
Sedan så åkte jag hem till lägenheten där mamma väntade så hämtade vi pappa vid tåget och lämnade honom i stugan och sen vidare till stallet och fixa lite och borsta och sköta om dom så ingen ridning!
 
Och nu sitter jag i soffan med datorn och väntar på mat, sedan film och sova!
 
Imorgon blir stallet på morgonen för vid lunch åker jag och pappa upp till borås på terrängbilsträff! :D
Jätte längesen vi var på det senast så det ska bli jätte roligt!
Så ska försöka uppdatera där ifrån :)
 
Så detta var min dag ha de gött! (y)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0