Sommarlov dag 54 & 55

Hej!
Igår så hade vi en trevlig Uteritt karro kom ut med Romeo så red vi ut, mysigt!
Sedan var det dax för konfaläsning i kyrkan i 3 timmar...:/

Sen så var jag med karro igen, följde med hemma till skulta för hon skulle rida lektion och så passade jag på att träffa/prata med Eva och Marianne, men längtar verkligen hem till skulta nu...
Men iallafall så kollade jag på Karros lektion och sen var det dax att åka hem och sova ;)

Och idag har jag rensat ut min garderob och slängt de jag inte ska ha kvar så garderoben är klar inför skolstarten iallafall ;)
Sen var det kyrkan i 3 timmar och sen stallet och rida Emil i paddocken, gick bra, han var spänd i galoppen men det ska vi reda ut imorgon så imorgon blir det paddocken igen :)

Så nu blir de duschen och sen sova, ha det bra så hörs vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0