Sommarlov dag 51,52 & 53

Hej! 
Har varit väldigt dålig bloggning de senaste dagarna pågrund av olika händelser.
 
Men har jobbat min sista dag innan skolan börjar, skönt! 
 
Annars har jag varit i stallet som vanligt ridit och sånt :) 
 
Men även något väldigt sorgligt har hänt, något av det värsta i mitt liv som jag inte kommer säga mer om här tills vi vet hur det blir men känns som det är över nu, men jag hoppas inte.. 
 
Men nu tänkte jag skriva lite roligare ist! 
 
Red ett konditionspass på Emil, gick bra! 
Och så red jag Ichac första gången efter hans hälta, han är lite stel i kroppen men jag tror och hoppas att han är bra nu, han var väldigt framåt och ville gärna trava och galoppera så jag hoppas på det bästa! :) 
 
Imorgon blir ett en rolig uteritt på Emil tillsammans med Karro och Romeo :D 
Mysigt <3
 
Sedan blir det kyrkan på konfaträff vid 13-16 och sen chill hemma! 
 
Och så är det helt sjukt att det bara är 2 veckor kvar tills skolan börjar... HELT SJUKT HUR FORT SOMMARLOVET HAR GÅTT! 
 
Men nu ska jag snart äta och så blir det duschen, skönt! 
 
Ha de bäst så hörs vi :) <3
Emil <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0