Sorry för dålig bloggning idag!

Hej, inte bloggat idag... :/ 
 
Dagen började med sovmorgon till kl 9, sen upp och hem till stan och chilla där medans mamma jobbade, ( i varberg) sen vid halv 12 gick jag till Parelle (stavning) och köpte hårnär till min dounat och en ögonskugga,ett puder och ett packet lösögon fransar! 
Har aldrig använt sånt så får se hur de ser ut ;) 
Här kommer lite bilder! 
 
 
(Ingen bild på hårnätet för dem är i stan) 
 
Pudret: 
 
Ögonskuggan: 
 
Lögögon fransarna: 
 
Ja detta var det jag köpt idag :) 
 
Efter det så åt jag lunch med mamma och 2 kollegor till henne på biblioteket, gott! 
Sedan var det dax för stallet, ridningen gick ganska bra, vänster varvet fungerar bra men inte höger varvet alls... 
Och så är det ju dax för programridning, får se hur de går.... 
 
Aja, hörs imorgon :) 
 
Nu ska jag chilla lite och sen sova! :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0