Seg dag!

Hej! 
Idag har det varit en seg dag... :/ 
Skolan började 8 med musik, sedan idrott och sen sv/so i 2 timmar....... 
Sedan hem till min klasskompis Emelie och hennes lilla syster Johanna och så fikade vi och hoppade stutsmatta ;) 
Sedan vid halv 4 var det dax för moppe körning! 
Gick super, första gången vi körde på riktiga vägar, var skit nervös ibörjan men det släppte snabbt, sedan var det riktigt kul! :D 
 
Sen så var det stallet, gjorde kraften och bytte om och sedan red jag Emil i paddocken, gick super! :DD 
Asrolig och rida nu när det alltid går bra, drömponnyn = Teglovnens Emil! <3<3<3<3 
 
Och efter det var det dax att fodra hela stallet, 35 hästar...:/ 
Men jag var snabb så det tog bara 20 min för mig! 
 
Och så bytte jag ut hagvattnet och diskade tunnan och fixade utsläppshö. 
 
Mamma hade redan mockat och gjort höt på morgonen så det slapp jag! 
 
Imorgon är det en kort skoldag från 8-12 så har hemkunskap och lunch sen slutar jag då blir det stallet för har 3 hästar att träna, 4 hästar att ta hand om + fodrig till 35 hästar! 
 
Så detta var min dag, har förresten fixat lite med bästis blogg: http://llaaw.blogg.se/ :) 
 
Ha de gött så hörs vi, nu väntar duschen och matteboken! 
 
Hörs senare eller imorgon, har tänkt att göra några tidsinställda :) 
 
 
Gammal bild på mig och karro <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0