Resultatet från programridningen!

Resultatet från programridningen!

Framridningen: den var ute i paddocken, trodde att han skulle vara jätte spänd för det blåste än del och har inte ridit ute i paddocken iår ;)
Men han skötte sig jätte bra!
Och han gick fint i båda varven och lyssnade på mig, lite spänd i höger galoppen men annars jätte bra!

Red fram i 1 timme så han har verkligen fått arbeta idag!

Programmet:
Gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra!
Han skötte sig bra, lite spänd men inte så farligt!
Vänster galoppen kändes faktiskt riktigt bra och traven med, höger varvet är sämre överlag.;)

Så resultatet av denna dag är jag jätte nöjd med!

65.131 % i LB:0 har jag aldrig fått innan i detta programmet!
Så är jätte nöjd, min fina ponny! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0