Blogg appen...

Hej! 
Blogg appen funkar inte så har loggat in på internet ist, as jobbigt... :/ 
 
Jag och mamma har haft en riktigt slappdag! 
Stallet började vid halv 11 och då borstade vi och klippte man och lite sånt i typ 1 timme, mysigt <3 
 
Sen red vi, min ponny var underbar så ni förstår inte!! 
Red skänkelvikning och skolor och förvändgalopp och massa Sånt :)
As kul! 
Och sen så hjälpte jag mamma lite i slutet! 
 
Sedan åkte vi och köpte spån och hästmat, och sen tillbaka till stallet igen och mocka och sen hem! 
 
Och nu håller vi på att kolla på The Hobbit, jag har redan sätt den men inte mamma :) 
 
ha de bra imorgon väntar ridning och kyrkan och till Louiz! 
Skriver kanske sen om bloggappen vill funka.. Kommer inte in på den äns..:/ 
 
Puss!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0