Träningen idag med pollarna!

Hej!
Idag blev det hoppning med båda!
 
Emil:
Somsagt började jag med Emil, först red jag fram i en ganska lågform i både trav och galopp och stod i fältsits i galoppen.
Sen började jag på lite travbommar i båda varven,sedan började jag på ett litet hinder, typ bara 40 cm ;)
Det gick bra, lite spänt i början men sedan gick det som på rels ;)
Sedan höjde jag hindret till ungefär 70 det gick bra, han hoppade väldigt bra :)
Sedan höjde jag lite mer till 90 och sen tyxkte jag att han var så duktig så jag slutade där, travade ner honom och sedan skritta av :)
 
Ichac:
Började som med Emil, först skritta sedan fram i trav och galopp som på Emil i fältsits så han fick frihet!
Sedan på bommarna i båda varven kändes bra, väldigt pigg i början så han tog 2 bommar samtidigt i ett språng...
HAHA, blev bättre efter några gånger, sedan började jag på hindret ungefär 40 där med, hoppade ungefär 3 hopp och sedan höjde mamma till 70, kändes oxåbra, han blev piggare och piggare efter varje språng....
Så det kändes bra oxå:)
Han var väldigt framåt och trevlig, lite stel men väldigt framåt ;)
Sedan höjde mamma lite mer till ungefär 1 m så då blev han ännu piggare och så hoppade jag ungefär 5 hopp på det.
Sen började jag trava ner honom och skritta av medans mamma plockade in hindrena :)
 
Så detta var min träning idag :))
tyvärr ingen film eller så eftersom varken jag eller mamma hade mobil på oss... :(<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0