Tävlingdagen!

Hej!
Tävlingen idag gick väldigt dåligt faktiskt, inte som på himledalen!
Första klassen var en katastrof, jag red dåligt och emil var dum, i andra klassen, så var emil dum men jag red väldigt mycket och bra!
Men blev inga poäng överhuvutaget typ, men det var inte sista gången jag tävlar så nu siktar vi mot nästa och glömmer detta!!
 
Vi tog inga kort eftersom det var innne i ridhus då det ändå blir ganska dåliga bilder, men senare på dagen så åkte vi till louiz och hälsade på honom, övade på att få ta på benen och så,roligt! :) roligt det kommer bli sen när jag ska lära honom att ta av och på grimma, det kan ju ta en helg ;)
 
Men nu ska jag chilla lite sen sova,håller på att ramla ihop av trötthet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0