Hemma från stallet :)

Hej!
Ridningen gick bra idag, red i ridhuset innan hoppningen!:)
Började i skritt och den i lågform i trav i lättridning, detta passet gav jag honom också mycket beröm så han skulle känna sig duktig!
Redan lite galopp, började i högervarv det är mycket lättare där!
Känner att jag inte får igenom galoppen riktigt i vänstergaloppen, känns sådär så det är bra att det är träning imorgon, men annars var han duktig!:)

Och imorgon ska vi nog åka ut till louiz och hälsa på honom, tar då med mig kameran!

Och idag eftersom jag var hemma tidigare så lagar jag mat till mig och pappa, känner mig duktig!;D

Skriver kanske sen annars imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0