Dålig update!

hej, har haft mycket att göra den senaste dagarna, igår ridning och idag tävling som gick bra, linnea följde med och nu är jag hemma hos henne tills imorgon :)
Har varit här sedan ungefär kl 3 så har fixat i deras sadelkammare och lite sånt, oxå bestämt vilken box jag vill ha till Louiz när han kommer hit om ungefär 3 dagar! :D
Imorgon blir det kanske ridning hos linnea och ridning på mina på skulta, får se :)
Ska iallafall vara här en stund imorgon :)
 
Men somsagt så gick tävlingen bra, fick 64,075% är jätte nöjd :)
och grattis Emilia och Karro för era fina resultat!
 
Karro: 2:a i LB:1 och vinst i LA:1 på 70%
 
Emilia: 2:a i LC:1 på 70% :D
 
Och jag delad 6:a, men är jätte nöjd ändå, han skötte sig super för det var storm och reg hela dagen, iskallt!
 
Men skirver imorgon :)
Ha de bra :D
Rombauer <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0