Stallet 3 gånger idag...

Hej, nu sitter jag och Karro i min soffa och kollar på fotboll,hennes nya iphone 4s och pappas macbook pro.
Karro sitter och är irriterad på alla små böcker som finns med... ;)
Men iallafall, cyklade upp vid halv 9 till stallet, min hund åkte med i korgen, släppte ut dom och sen åkte ja hem och sov, sen hämtade morfar mig vid 2 så gjorde jag allt och tvättade ichac, tog längre tid en vad ni tror....
Sen hem till stugan med Karro, sen i och fodra vid halv 8 igen.. :)
Och nu sitter karro "JÄTTE SOCIAL" med sin nya iphone......
HAHAHA! <3
Men hon är VÄRD den!
Är också stolt över att mitt nr var det första som kom in hennes mobil! :'D <3
Blir nog ingen ridning innan Egypten, känns lite onödigt och så eftersom han kommer vila en vecka nu... <3
Och uppdateringen kommer ju vara asdålig som sagt, har lite annat för mig just den veckan ;D
Hörs kanske senare! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0