Som vanligt igen!

Hej, nu sitter jag vid datan och kollar på friidrott.. 
Var inne i stallet och släppte ut hästarna vid halv 10, sen hem och åt frukost. Ska snart in till stallet och göra allt + rida båda, sen tillbaka till stugan och ta den lugnt. 
Det har varit en vecka där mycket hänt, vi har haft ridläger på Skula, vilket var jätte kul, men efter hela denna veckan är jag väldigt trött, skönt att ha det som vanligt igen! ;)
 
Imorgon åker hästarna till Linnea och jag åker dit på måndag morgon, ska vara hos henne hela veckan och ha hästarna där också, riktigt kul! :)
Tar såklart med mig kameran dit! <3
 
 
Ska också åka till Sprintermästaren torsdag,fredag och lördag och förhoppningsvis ska vi till gekås någon dag med! :)
 
Ska skriva lite om lektionen i ett annat inläg :)
Emil <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0