Lektionen för Lena i torsdags!

Hej
Red lektion i torsdags för Lena, det var andra gången jag red sen jag kom hem från Egypten, det gick superduper bra, vi red ute innanför staketen, han brydde sig inta alls lika mycket som vanligt, så kunde rida på stora volten utan problem !
Red inte alls länge utan när allt funkade som en klocka så slutade vi, vilket var väldigt klockt. 
Han kändes mjuk och runt i formen och lugn och han lyssnade på mig. 
Så idag börjar jag rida på den andra delen av paddocken och sen inne på banan. 
Blir ingen lektion nästa vecka eftersom jag är hemma hos Linnea.. :)
 
Vi har ju anmält ett Div II lag nu också så tagga det!!! :D
 
Nu ska jag in till stallet, skriver nör jag kommer hem från stallet om ridningen idag! :)
 
Ha de bra! <3<3
Bild i repris, mamma och Ichac <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0