Dagen!<3

Hej!
Dagen började med attgå upphalv 7 och åka in till stan, sen hem till karolin och följa med henne på avslutning, sen efter det följa med släckten till Fridas i Kärradahl och äta lunch,sen vidare hem en stund sen kom morfar och hämtade mig och körde mig till stallet sen börja fixa där :)

Dagens Träning med Ichac:

Red honom idag, har inte ridigt honom på ett tag, (mamma har ridigt) eller så har han vilat, red ganska hårt, han skulle gå´fram och vara ien ganska hög form, red mest skritt, eftersom jag kände mig lite ovan på honom.
Så idag fick han liniment och bandage under natten.

Dagens Lektion för Lena Holgersson med Teglovnens Emil:

Han har jag ridigt 1 gång denna veckan av olika anledningar, så idag skulle vi bara lösgöra honom.
Han var väldigt pigg och kollade på ganska mycket, men jag var nöjd och Lena var nöjd!
Skulle få loss honom i alla gångarter i båda varven, kändes ganska bra, så imorgon är det ridning och fixa stallet på morgonen :)

Så imorgon startar min dag kl 6!

Ha det bra, så skriver jag imorgon! <3

Ichac SWB till vänster och till höger Teglovnens Emil <3

Teglovnens Emil <3

Ichac SWB <3

Iccchhhhee <3

En gammal bild på mig...

En ganska ny bild på mig ;)<3

En bild på mig och Emil på våran första tävling, stor skillnad på hur det ser ut nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0